nytt tuggummipaket = missbruk

well, at least we have four strong legs to stand on
hehe.

Idag sätts betygen på VFG, also known as Växjö Fria Gymnasium.
Hur många inser att det innebär att jag inte har ett enda skolarbete kvar att lämna in innan studenten om tio dagar? Alla, förhoppningsvis. YEAH!

Det råkar även vara så att det är exakt 80 dagar till jag lämnar landet och flyttar till skottland. (69 för louie, the bastard)

På måndag är det bal, och hur gärna jag än skulle befinna mig på HMV på buchanan st, glasgow at that point, så tycker jag att det ska bli väldigt trevligt. men det hade varit ännu coolare om man gått på john bauer, att ha balen på teleborgs slott är det coolaste jag hört sen.. jag kom tillbaka till sverige. inte så länge alltså, men ändå sjukt coolt.




Kommentarer
Postat av: tilda

Va ska ni ha eran bal på slottet???

Postat av: lou

det finns så jävla många tröga människor

2009-05-29 @ 10:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback