I close my eyes and the flashback starts

Jag börjar misstänka att mitt place är hemsökt.
Jag skämtar inte. - antigen det eller så har tyngdkraften blivit starkare de senaste dagarna.

Igår föll säkert fem helt oberoende föremål ned på mitt golv under kvällen. Jag var inte i närheten av dem när de hände och kan verkligen inte förstå varför de gjorde det.
Som om inte detta vore nog stängde min dator av sig själv förut, utan förvarning.  

Jag ska nog kontakta ett medium. Han på morgonsoffan verkar bra, någon som har hans nummer?

Den här veckan är det projektrapporten som ligger i fokus, allt annat får snällt vänta. Förutom KP's födelsedag, den är lite svår att skjuta upp. (joking, kim. STARDOLL! hehe)

För övrigt har dagen varit rätt pointless, la mig i sängen och lyssnade på Still Crazy när jag kom hem, somnade och vaknade ganska mycket senare. Brilliant. Vaknade när det var en halvtimme till världens skönaste CIA- agent skulle börja på sexan - kokade kaffe, ändrade soundtracket till Taylor Swift (gladare, men ändå lite deprimerande) åt och njöt av Chuck och John Casey med Lou.

Nu ska jag se om Perez (Perezz) har skrivit ngt roligt innan jag drar igång min nya, super-fräscha spellista på youtube - "to dream sweet dreams" och lägger mig i min not-so- nybäddade säng.

Youtube är verkligen guds gåva till människan.
 
Ungefär som Taylor är guds gåva, rent allmänt.



Kärlek!

Kommentarer
Postat av: lou

MG, CRAZY!



and didn't you mean "åt och njöt av Att se Chuck Kyssa John Casey med Lou.". hehehhe.

2009-03-03 @ 09:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback