klockan är 01.57, och det krävs inte mycket

men eftersom få saker är lika klockrena som the office hade jag skrattat lika mycket om klockan så var 13.24 och jag varit helt utvilad. 58 sekunder ren kvalité,

it's a super-chicken!


Mm, Tim är dröm-mannen. Chansen att jag hittar ngn liknande på gp i sommar är inte stor.
Inte lika stor som chansen att louie stöter på Ricky Gervais, Stephen Merchant, Mackenzie (eller MARTIN) på sitt sommarjobb i London.

Inte alls lika stor.

16 dagar kvar till sommar och sol! Spanien ska bli nice, och så fort mohedabuss fått sin inbetalning är jag ganska säker på att jag har allting under kontroll.

nu ska jag koka mig en kopp te, stänga av allt som låter och återvända till min sköna säng. som jag har sex huvudkuddar i. Jag skulle ljuga om jag sa att det inte gav mig nackspärr ibland, men it's totally worth it.

dunkuddar finns definitivt med på min lista över saker jag gillar. och duntäcken. dagens något impulsiva "johanna gillar-lista" skulle kunna se ut såhär:

1. Tim
2. Dunkuddar och duntäcken
3. Kött

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: lou

mmm. steven. I wonder if he is married.

2009-03-30 @ 12:42:04
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans blogg och var med och tävla om en länkning!



Spana in vår söta blogg och anmäl!



www.arntyochmirry.se

2009-03-30 @ 12:55:09
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback