Jag tror vi flyr, rakt in i solen

puuuuuuuuuuuuust.

skolveckan är över, och jag sitter kvar i skolan och chillar. Jag har inte orken att åka hem, jag är trött, exhausted.
Det har varit en intensiv vecka for sure, mycket att göra, men även mycket att glädjas åt. Som att besöka Perezz och få en hjärtattack, eller som att drömma om sommar, V-festival/T in the park och lyssna på skadligt bra spellistor på spotify (to get your mind of tBS är en personlig favorit)

Sitter och filar på en ny, summer is a state of mind. hittills innehåller den bara håkan.
Håkan är fett bra, för att vara svensk.

Lämnade in min ansökan om att skriva cambridge-provet idag, scheisse vad mitt hjärta slog.
Av att lämna in ett papper till min väldigt sympatiske engelskalärare.
Kul att fundera på hur det kmr bli att ja, jag vet inte.. typ, skriva provet?

Nu kom jag på att jag har Roberrt i HQ hemma på datorn, så nu ska jag skynda mig hem! 
 
Kärlek!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback