he said: there's no chance in hell this is ever gonna be anything

mm, jag älskar way out west's reklam på spotify. vrider upp lite varje gång den kommer. man ska njuta av det lilla i livet.

efter ett par dagar av intensivt sorterande, städande och packande bär det imorgon av till olofsbo.
där jag ska skapa lite. för att säkra en ekonomisk trygghet i framtiden, liksom. på onsdag bär det av på inspirationsresa till göteborg, och på fredag kommer soulie. Det kommer bli en fin vecka.

att vara medlem i purehmv är förresten fett nice.

okej, så en av de absolut bästa sakerna jag vet är att googla vackra människor
och sen spara bilderna
och posta dem på min blogg

men jag gillar även att promenera i månskenet
får ofta cravings för choklad
och brukade hoppa i mina föräldrars säng när jag var liten, trots att jag inte fick
så helt onormal är jag inte



kärlek!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hon var verkligen vacker!

Dock inte lika vacker som du! :)

Postat av: louie

hahahahahahahahahaaha



(haha)

2009-07-17 @ 12:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback