some seem dull at first, but then they grow on you

soo,
jag är i olofsbo, internetuppkopplingen är inte den bästa. jag kan inte kolla på youtube-klipp.
"prison" kallar louie det. en ganska målande beskrivning.
men I love it, still.

i helgen var det laxa, vilket för min del innebar tävlingssäsongs-start. och jag blev ännu en gång påmind om varför jag älskar det. erikas övernattning på fredagen var rysligt trevlig, även om jag är sämst på att komma ihåg tider, och även om vattnet var lite väl kallt för att det skulle vara riktigt behagligt. SOULIE!

dagen har mest gått åt till harry potter- läsande. dags för bio imorgon -  så veronica, imorgon ska du få höra mitt expertutlåtande, hehe. 
trots att harry p är bäst, utspelade sig ändå dagens höjdpunkt vid middagsbordet, där mormor desperat försökte lära alfred att uttala "pizzeria"

 - Lyssna nu alfred, PITTTZERIIA. 
 - Ja!? Men jag säger ju det, PISSSSERIA? 

och så höll de på, ett antal vändor där båda två blev mer och mer frustrerade över den andres oförståelse, innan mormor gav upp låg resterande runt matbordet i princip på golvet och vred oss av skratt.

kiss och bajs - humorn blir aldrig gammal.

äkta scotty-feel på vädret också. johanna gillar.
typ som amy. scotty-feel och gillande. mm.




Kärlek! (till Carrie, hehe)

Kommentarer
Postat av: virre

FÖRLÅT sötis om jag skrev för mkt sist! Trodde ju att du sett den redan den 15:e! Dumt av mig :(



KRAM!

Postat av: louie

what



ever



jag behöver bara ruperts, alternativt alfies, kärlek.

2009-07-21 @ 23:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback