jag sa okej utan att riktigt veta vad som sagts

imorgon är det fredag!
idag, tekniskt sett.

inte för att det i vanliga fall spelar så stor roll vilken veckodag det är,
men just imorgon spelar det en väldig roll.
17.49 tror jag bestämt det är, så står jag på falkenbergs station och väntar på soulie.

morgondagen kommer bli nice!

idag, tekniskt sett igår, var det exakt, precis på dagen, tre veckor kvar till Louie åker.
vilket innebär att hon är där om tre veckor.
vilket innebär att.. homecoming is frickin' close.

olofsbo kan vara paradiset, jag säger bara det. paradiset utanför skottland, that is of course.
idag har jag badat, solat, spelat fotboll och målat naglarna ungefär hundra gånger.
spelat fotboll som i att jag sköt på min lill-kusin. som till slut lät mig få in ett skott av ren sympati.
han är snäll, han.

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: virre

Hallå där work-mate! :P



Nu har jag sett potter-filmen, men jag tkr inte den levde upp till boken det minsta! :O

Jag menar hallå, allt var ju helt ihopblandat och vad var det där med att elda upp kråkboet? Det gör de ju inte i boken! haha, jag är upprörd!

Får jag höra din åsikt? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback