give me a stage, and I'll be your rock'n'roll queen

mm, jag vet louie, jag är ett par månader efter som vanligt
men jag älskar amy
speciellt let's start a band. MM!

idag har jag gett efter, varit lite mainstream, och lyssnat lite på michael jackson. man blir ju sugen liksom. jag är förresten ganska så övertygad om att han lever. och att han kommer hoppa upp ur den öppna kistan på hans begravning. vem skulle fejka sin egen död om inte MJ himself?

såhär efter ett antal arbetsdagar har jag inte bara börjat vänja mig vid att gå upp klockan fem,
jag har även hunnit med att bli arbetsskadad. missförstå mig inte,
jag har inte ont någonstans, och inte har jag utvecklat ett onormalt intresse för plastkorkar heller.
men jag vet precis allting som händer i världen. åtminstone allt som P3 tycker är värt att veta. Jag lyssnar på radio 8h om dagen non-stop. det innebär att jag hör 16 nyhetssändningar. på åtta timmar.
så fråga på, hände det inom den närmsta veckan ska jag nog allt kunna ge er lite smaskig bakgrundsinfo-
jag känner mig i princip hjärntvättad.

men imorgon kommer veronicaholmbom och livar upp stämningen lite,
jag och evve behöver ett tillskott av komisk tajming, kom vi fram till idag.
welcome home dear!




Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Stinis

Saknar dig!!

2009-07-02 @ 11:38:14
Postat av: veronica

Hej min söta :D vet du jag börjhar inte jobba förren på måndag! Men då ska jag minsann liva upp stämningen så mkt jag bara kan! :P



KRAM <3

2009-07-02 @ 11:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback