en ovanligt obegåvad tioårings tankar om framtiden

okej,
så jag håller på att packa ner mitt liv i lådor av diverse storlekar. Det finns vissa ljuspunker. Idag gick jag till exempel igenom alla skolarbeten från typ fyran och nedåt, som jag vid en ålder av tio år kände var väldigt relevant att spara. VIlken tur att jag var en så osmart tioåring.

största fyndet jag kan ha gjort var en bok om vad jag trodde skulle hända år 3000.

sida 1:
Jag tror inte att barn kommer gå i skolan

nähä, tänkte jag,
jag trodde säkert att man skulle uppfunnit något som gjorde att man lärde sig saker på ett annat sätt.
eller nåt.

sida 2:
För jag tror att alla kommer skolka.

.. Ja, oookej. Där tänkte jag till.


passar på att posta lite bilder
gäller ju att utnyttja sin plats i cyberspacet

två av världens vackraste girls,
båda i svartvitt dessutom. det blir itne mer estetiskt tilltalande än så.







Kärlek!


Kommentarer
Postat av: louie

mmmm lilyy ;;

amazingly beautiful



will you teach me how to play the piano tomorrow, when I come to FETCH MY JONAS BROTHERS-POSTER? hehe.

2009-07-12 @ 09:15:32
Postat av: Erika

:$

du är för rolig du! :)

Postat av: louie

this fall is going to be amazing. amazing amzing amazing!

2009-07-13 @ 10:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback