skuggor jagar oss med utsträckta händer

Ja,
jag quotade parken, igen
Lev med det! (krunegård hehehe)

Såhär när jag tänker på det hade det ju varit lite kul om man lyckades skriva ett sammanhängande inlägg enbart genom att citera sångtexter. hmm. 

Det finns en gubbe på GP som alltid ser väldigt trött ut. Lite ledsen, liksom. Jag har faktiskt spenderat ett antal minuter i mitt liv med att fundera på varför, om han helt enkelt har ett jobbigt liv i allmänhet eller om det är något särskilt som tynger honom.
Igår mötte jag honom i korridoren påväg till fikarummet. Jag sökte ögonkontakt och log-och-nickade-lite-hälsade. Man vill ju vara snäll mot sådana som har det svårt.
Han såg på mig ett ögonblick, men gick sedan likgiltligt vidare utan så mycket som en min eller en mini-nick tillbaka.
Det var lite av ett jobbigt läge.
Jag är säker på att han förtjänar att vara ledsen. Gubbe.

dagens kärlek. jag tror nog våra bebisar kommer bli fina, johnny.
vad louie än säger.


Kärlek! (mmmm razorlight)

Kommentarer
Postat av: Erika

god, I miss you!

and you are blogging :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback