the only one who's got enough of me to break my heart

Varför är inte jag nitton år, sjukt talangfull låtskrivare och galet vacker?
svar: Jag heter inte Taylor Swift.

darn.

Helgen har varit drömsk på alla sätt och vis,
jag har planerat framtiden,
(det krävs en hel del planering om man hinna med allt som finns på Listan)

skottland kommer dock främst, och jag har därför spenderat lite tid med att ta reda på att en big mac (utan meny) kostar tre kronor mindre i skottland än i sverige, och att jag kan köra på mitt svenska körkort i hela storbrittannien.
vilket i princip skulle innebära att jag skulle ta död på mig själv, och kanske andra - men det skulle vara lagligt.
jag försökte dessutom läsa på lite om sjukvård och tandvård,

men gav upp, eftersom allt detta egentligen inte spelar någon roll,
så fort vi kommer dit kommer vi kunna leva på kärleken - love will pay the bills

(och på tal om billie så SKA jag se dem den 28:e, 
om det så innebär att jag måste sälja min själ till socialdemokraterna, gå i kloster och plastikoperera örsnibbarna)

skriva in sig på en kurs på växjö universitet hade räckt, men hur bra tv hade det blivit?


favoritbilden atm



favoritstaden föralltid


Kärlek!


Kommentarer
Postat av: carina

<3

2009-01-26 @ 10:35:03
Postat av: Stinha

Hemsk sak att berätta om du ska gå i Växjö, det är endast studenter som tillåts gå, dvs de som är med i en viss nation på VXU... ledsen om jag gjorde dig ledsen :(

2009-01-26 @ 20:02:46
Postat av: Erika

Johanna!

nu har du gått för långt!

SKRIV NYTT INLÄGGGGG

du kan inte skämma bort mig med flera i veckan och sen inte skriva på en evighet

Pöösss

Postat av: carrie.

eller perhaps som en long haired cow? eller bara "bull".

2009-02-06 @ 08:34:51
Postat av: CJ

RP!!

2009-02-07 @ 08:28:11
URL: http://carinabrandbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback