the kind of flawless I wish I could be

okej, så idag är det den 22 januari 2009.


(låter budskapet sjunka in)


inte så många som kopplar varför det är ett historiskt ögonblick? well, jag vet någon som gör det iallafall
och nej, det är inte för att det är exakt ett år sedan heath ledger dog,
för att det är min äldre broders namnsdag,
eller för att årets oscars-nomineringar släpptes i eftermiddags
för ett år sedan, blev jag och carina upplysta. 

vi satt och grät i biomörkret på filmstaden i växjö,
och jag menar inte en liten ynka mini-tår i ögonvrån,
jag snackar smått hysteriskt gråtande, med andnöd, huvudvärk osv.
(det smärtar att vara upplyst - "Hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad")

och framtidsplanerna skulle komma att ändras foreverr
 (ja, jag har alltid varit lite av en drama-queen)




kärlek!
(till james och atonement, två självklara)


Kommentarer
Postat av: mrs mcavoy

I kissed Jamess McAvoy,

and I sure liked it.

2009-01-23 @ 09:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback