I feel the river flow, like it's running through my veins

nytt liv, nya möjligheter :)

som en del i det nya liv jag startade med erika i måndags efter en väldigt trevlig sista-dagen-innan-det-nya-livet-söndagkväll, ska jag börja blogga regelbundet igen.
och plugga mer.
och övervinna min häst-rädsla.
äta nyttigt, 
träna mer
få in rutiner

för trots att jag är sjuk, trots att jag har svårigheter att svälja och trots att mitt balanssinne är helt fucked up,
känner jag mig motiverad, inspirerad och .. TAGGAD.

just därför suger det lite extra mkt att jag inte är frisk&i växjö, eftersom jag varken kan träna eller eftersom det är mkt svårare att bestämma över min kost. (men jag håller mig till matschemat erika!) :)

Dagens Lista

de fem vackraste pojknamnen

1. James-Andrew
2. Logan
3. Liam-Lancelot
4. Dorian
5. Jonathan

nu ska jag återgå till religion/projektarbets-plugg,

har precis satt på min taylor-spellista på youtube,
hämtat en ny kopp grönt te,
och veronica mars ska bli film

så jag klarar mig nog fint.




Kärlek! (till veronica mars(LOGAN) och taylor swift - otippat)  


Kommentarer
Postat av: Carina

jag kan hjälpa dig.

1. vi befinner oss i ett tomt rum där du först får se en bild på en häst

2. när du har vant dig vid att titta på bilden och känner dig bekväm får du röra vid den

3. du får känna häst..dofter och höra hästljud.

4.jag tar dig till ett stall.. osvosv. tillslut kommer du att köpa ett stall fullt med hästar. när vi har blivit rika på vår musik karriär/när du har gift dig med en rik skotte

Postat av: Stinha

Jag tar på mig hästbiten och verkar coollugn som vanligt ;)

2009-01-21 @ 22:28:36
URL: http://stinha.blogg.se/
Postat av: Erika

du är så duktig så! :)

det går fint för mig med :D

2009-01-22 @ 13:21:38
URL: http://erika5cn.blogg.se/
Postat av: Anonym

btw, är du också rädd för hästar? :O

du skojar :o

soulie, vi är creepy lika!!!

saknar dig

2009-01-26 @ 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback