you have a face for the radio,

which way will you go?

hehe, -nu är jag trött. men jag kom fram till att det var mindre jobbigt att skriva ett inlägg här än att förflytta mig till sängen, så det var såhär det fick bli.

lite behind-the-scenes-kuriosa från GP-veckan:
i torsdags morse fick jag ett mystiskt sår precis vid ena knogen på min högerhand. utan att ha en aning om vartifrån det kom eller att det faktiskt finns så mycket överflödigt blod vid knogarna, och för att inte bloda ner några detaljer tog jag och plåstade om mig och satte det blåa, icke luddande gp- plåstret rakt över knogarna. jag tyckte personligen att det såg ut som jag hade slagits, kände mig riktigt rå och hoppades i hemlighet att någon skulle fråga vad jag gjort så jag skulle kunna säga the classic line som jag alltid haft en liten önskan att få uttala; "du skulle sett den andre"

ingen frågade, och efter ett tag tappade jag plåstret och hade istället klister över hela knogarna, som jag fick tvätta bort med t-sprit.
t-spriten kom i såret och det sved så mycket så jag fick tårar i ögonen.
så mycket för rå, alltså.

frickin' edinburgh var på på spåret idag. jag slängde mig i soffan, skickade sms:et ETTAN, NOW !!! till Louie och var lyrisk i två timmar. frickin' made my night.

imorgon ska jag till ulricehamn, hälsa på världens bästa små-kusiner, testa balklänningar och åka skriskor. N I C E !
två dygn kvar till oscars, två dygn kvar till RP - LIVE! scheisse, mitt hjärta.

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback