When I'm very high, I can't help but wonder why

british music in my heart

life right now; GP, HP, TP, RP.
(Recieving Pain for sure.)

idag har jag kommit fram till att kaffet i gp's automat trots allt är lite godare än mocka,
och att jag suger på att hälla T-sprit från en dunke till en annan.

och att aberfeldy är namnet på en stad i skottland likaväl som ett fet-bra band.

lyckad dag, med andra ord.

så tänkte jag avsluta med en liten redogörelse för vad jag gjorde mellan klockan 21.20 och cirka.. 21.45, eftersom detta faktiskt är hett efterfrågat. 
21.20 Jag går in till Johannes rum, det är mörkt och han sitter med hörlurarna på framför datorn. Jag lånar hans mobil och skriver "det är fika, mums" och sätter alarmet. går ut och hämtar mitt kaffe i köket och känner mig nöjd över min påhittighet,
21.23 ringer johannes alarm, (haha)
21.27 är vi samlade framför tv:n och vi ser lite på house innan far drar igång filmen från snowracer-åket i söndags.
sen skrattar jag åt min egen dumhet  för att återvända  till min kärlek - johannes bärbara.

det där med att skratta åt sin egen dumhet är riktigt nice, det innebär att jag kan skratta i princip hela tiden. och skratt förlänger livet, säger de ju. ett påstående som jag tycker går helt emot det om att tiden går fort när man har roligt. det borde nämligen innebära att glada personer lever längre, men uppfattar tiden som kortare.

intressant.

kärlek! (I close my eyes and think of england)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback