Stuck between the burning shade and the fading light

Den franske filosofen Descartes ska ha sagt att Sverige är ett land där både människor och tankar fryser till is.
han har så rätt så det gör lite ont i hjärtat. men bara lite.

jag har (helt ärligt) funderat på huruvida jag ska fortsätta skriva min blogg på svenska när jag&Lou flyttat till skottland,
liksom giving it serious thoughts.
sen kom jag på att det var ett ilandsproblem utan like, så nu försöker jag att inte fundera på det längre.

veckan har kantats av musikerdrömmar, TWILIGHT, rp, Joe&Lou & Chuck (alias Charles Carmichael) - LOVE IT!  fricking great week, såhär innan lovet. ska bli skönt med lov dock, det är alltid nice.

Erika Femzén är fruktansvärt bra, mycket bättre än  hon är medveten om själv. Vi snackar fruktansvärt bra, alltså. (Her name is Bäst-Erika for a reason) <3

Dagens Taylor quote;
And I don't know why
But with you I'd dance
In a storm in my best dress
Fearless
bara för att det är Lou och RP's låt, lite som en dedication, kan man säga. (och för att the lyrics är fricking klockrena)

ikväll blir det chill - Joe&Lou style
vilket kommer innebära eating dinner,
kvalitétstid med Chuck, Sarah och John Casey,
och förhoppningsvis kommer även the tcdch-guy och Eric över en sväng. (man kan ju alltid hoppas)

Kärlek!
(Bite me, Robert)


Kommentarer
Postat av: Erika

DU är BÄTTRE!!

(fruktansvärt mycket bättre!)

Postat av: carrie.

casey! ;;

2009-02-12 @ 09:11:16
Postat av: lou

McCasey.

McCarmichael.

HEHEHHEHEHE.

2009-02-12 @ 09:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback