Oh, that's just made your head spin around

So get yourself together
Get your feet back on the ground

M M M the view är..  N I C E. utan att överdriva, inte ens lite.

det har hunnit bli sent ikväll igen, och nu är det ungefär fem timmar till klockan ringer. sista dagen på jobbet imorgon, ska bli skönt. har dock vart en riktigt nice vecka-
sofie is great, och imorgon väntar köttbullsmacka med lite rödbetssallad. mm!

Reminders till mig själv, att aldrig glömma när jag blir äldre:
1. Försök undvika att cykla när det är halt. det är inte din grej.
2. Gift dig med en musiker eller en lord (musiker = paolo)
3. Döp din första son till Liam-Lancelot, alternativt Logan eller Kristoffer-Robin 
4. Färga inte håret blont, du passar inte i det.
5. Försök undvika att be Roberrt bita dig när du träffar honom, det kan bli lite akward och förstöra dina chanser till en framtida romans.
6. Sluta bita på naglarna, det är äckligt.
7. Börja inte gå barfota ute innan det är tillräckligt varmt, du blir sjuk.
8. Träffar du Kev' på mcdonalds, fråga om han vill gifta sig med lou, och inte hur det känns att vara en av "the sexiest men alive". (för du klarar inte av det utan att hånle)

nu, nu ska jag samla kraften till att förflytta mig de meter som skiljer mig mellan min älskade säng, sluta ögonen och drömma om en tid utan projektarbeten och .. skola i övrigt. typ maj. jag ska sluta mina ögon och drömma om maj. och skottland, så klart.

Kärlek!

mainstream -my ass


Kommentarer
Postat av: Stinha

Du är fin i blont hår! Vem har inbillat dig något annat ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback