Oh don't be shy, let's cause a scene

Like lovers do on silver screens
Let's make it yeah, we'll cause a scene

It's Indie rock'n'roll for me

mm, those were the days, back in '05 när the killers var indie och brandon flowers inte hade mustasch.
Still loving it though, men hot fuss är nostalgi på hög nivå.

nu ska jag dock ladda över lite ny musik till mobilen, har gått igenom de 74 låtar jag har cirka tre gånger idag. Spaceman & frida hyvönen räddade dagen kan man säga. 

repeat-låten atm, fet-nice.



men nu ska jag göra fruktsallad till kvällens officiella lill-lördags mys, världens bästa erika på tv!

och sen ska jag sova. scheisse. att arbeta tär på krafterna.

kärlek!

Kommentarer
Postat av: lou mccullen

featuring Paolo Nutini, aka the fricking king of all music

2009-02-18 @ 17:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback