maybe you're young without youth

or maybe you're old, without knowing anything's true
I think you're young without youth

sjuk. alltid. jag är svag, en vekling som min morfar så fint uttrycker det.

it sucks, så fort jag samlat orken ska jag rulla upp armarna och battla mitt immunförsvar - en höger i magen, ta det i nackhåret och släpa ansiktet mot golvet, avsluta med att knäa i ryggen upprepade  gånger 
for all the pain it's causing me.

sämsta idén idag- slå ner mitt redan fucked-up stackars immunförsvar och därmed bli sjuk ännu lättare?
jag ska nog settle med att i vanlig ordning dricka te och dö framför meningslösa tv-program.

dagens insikt:
I princip alla svensk-producerade dagtids-program är  frustrerande dåliga.
såg till och med ngt om blommor på åttan på typ, polska, som var way better.
jag förstod inte handlingen, men det var way better.

slutkläm, vad hela inlägget egentligen handlar om; Jag har tråkigt. Väldigt tråkigt.
och jag hatar mitt projektarbete.



kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback