how can they be tired of England?

they'll never know the England that we know
never know where the ones with the dreams go, no

Har spenderat senaste 45 minuterna med att catch up lite på vad som händer i världen,
dvs läst  igen det jag missat på perezhilton under dagen, kollat min mejl och loggat in på facebook.
vilken tur att jag vet hur man prioriterar.

till detta har jag haft ett helt exceptionellt soundtrack, med helt lovely brit-pop band som lou funnit.
she's a great band-seeker, that one.

HP 4 är fricking nya favoritfilmen, scheisse

- I thought we'd be alright, once you'd figured that out.
- who could possible figure that out? it's completely mental!

har en lista på gång, som jag filat på ett tag.
jag gillar listor.
men den är för det första inte helt klar, och för det andra ska jag gå upp om fem och en halv timme.

min frickin' awesome-spellista på youtube är laddad,
(paoloo roberrt and taylor hjärta)

kärlek! (we'll never grow tired of england)


Kommentarer
Postat av: lou

"where are you Roberrt, I looked everywhere for you"

2009-02-17 @ 06:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback