constantly searching to find something new

but what will you find when you believe nothing is true?

en line att visa filosofi-anna, for sure.

idag skulle jag researchat, skrivit loggbok och definitivt börjat titta på projektarbetsrapporten.
istället gjorde jag ett collage i paint, skrev osammanhängande texter på baksidan av mitt anteckningsblock och lyssnade igenom en del av lou's spellistor på spotify.  (L O V E spotify!)

collaget blev fint, men projektrapporten remains orörd. äsch,
SCREW SCHOOL, jag har viktigare saker för mig.
som att göra collage i paint & diskutera kaffesorter med lou över msn.

okej, ett så här nedtonat inlägg behöver lysas upp av veckans utropstecken;

RP
ska dela ut pris på oscarsgalan,
no words in the dictionary is even close to describe it- men jag ska försöka ändå
det är INSANELY, FRICKIN' EXTREMELY AWESOME.

svensk översättning: helt jävla underbart.

& på tal om helt jävla underbart; billie nästa helg, billie nästa lördag. BILLIE!

(hehe McAwesome hehe)

kärlek! (sex timmar till uppstigning, -great)

Kommentarer
Postat av: Stinha

Om du menar denna helgen så ska jag tänka på dig när jag sitter på mitt LYXIGA hotellrum och blickar ut över Malmö (jag lyckades inte överglänsa dig nu heller va? :()


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback