Now I must say goodbye, keep telling myself “now don’t you cry”

Imorgon klockan runt-tolv-nångång går bilen mot Göteborg City Airport, och en flygresa och två tågresor senare så ska jag förhoppningsvis befinna mig i den stad jag drömt så länge om. Känns helt overkligt. Samtidigt som det känns helt jävla underbart

så, det här är sista kvällen i sverige.
på ett tag iallafall.

det är även sista kvällen med denna bloggen.
på ett tag, iallafall.

Eftersom nu, när jag slängt/skänkt bort precis allting jag äger, förutom två lådor uppe på vinden och det som följer med mig till skottland, känns det verkligen som en fresh-start.

och då känns det ju bra med en ny blogg också.
http://johannajosefina.blogg.se

However, igår (för .. 16 minuter sedan) var det soulies födelsedag! hoppas du hade en awesome dag love :) <3!



kärlek!

Kommentarer
Postat av: louie

MMM SCOTTY. This photo gives me the chills. totally getting payed today, totally getting that necklace at topshop I told you about yesterday. oops.



fingers crossed for babysitting night tomorrow! cheers :) have a fricking safe flight.

2009-08-16 @ 10:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback