you'd think killing people would make them like you,

stinha hävdar att emma watson inte är vacker

och här trodde jag att man borde veta om en människa man känt i dryga tre år är blind eller inte
well, obviously not






och om två veckor bor jag i edinburgh, det är nice- men känns lite surreal. har slängt bort en sopsäck med saker från mitt rum idag, känns skönt.
som att man faktiskt är påväg någonstans.

fast mestadels har jag skrivit listor.
listor om vad jag skulle göra idag. vad jag ska göra imorgon.
vad jag ska göra innan jag åker. vad jag ska göra när jag kommit dit. 

listor som egentligen itne leder någonvart men på något sätt ändå gör det hela lite mer verkligt.

trots alla listor är ändå det faktum att jag numera följer bröderna Oliver och James Phelps på twitter dagens absoluta höjdpunkt.

och tom felton, handsome. måste gilla cyberspace.

kärlek!


Kommentarer
Postat av: louie

och om två dagar bort jag i edinburgh

2009-08-04 @ 14:04:20
Postat av: malin

haha, du är för söt du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback