något av en kärleksförklaring

Jag älskar min röda sommarjacka.
Nej, rättelse - jag älskar det faktum att jag kan ha på mig min röda sommarjacka utan att frysa.
Fast jag gillar jackan också, förstås. & färgen röd. Det har alltid varit min favoritfärg, sen jag var väldigt liten. Min första klocka var röd, till exempel. Om någon undrade.

Denna vecka har gått sinnessjukt snabbt, så som alla andra veckor. Den inleddes med ett antal (två) sjukdagar, där jag enbart låg hemma, sällskapad av Louie, och såg på diverse TV-program, åt yoghurt och värmde frysta bär.
I onsdags blev det till att svälja ett antal ibumetin och ge sig av till skolan, solen och den klarblåa himmeln gjorde det hela bra mycket enklare. Igår morse 08.00 gick jag på min sista lektion innan lovet,

Vilket, kom jag på nu, innebär att jag har haft påsklov i över ett dygn. Utan att tänka på det. Wow. Scheisse. MG! Mitt sista lov som gymnasiestuderande.. Inget annat än härligt.

Johanna gillar
1. Min röda sommarjacka (helt otippat)
2. Att jag helt plötsligt har fått disneychannel på min boxer, YES!
3. Att halstabletter existerar, speciellt de som gör att hela tungan domnar bort för en stund

KP ringde precis, hon ville att jag skulle hälsa att hon håller på att dö i bussen. Så nu sitter jag och håller tummarna för att hon överlever.

Ikväll bär det av till Gemla, och till världens bästa Bäst-Erika! Jag har bestämt mig för att jag ska försöka hitta alldeles själv, och med tanke på att jag i princip kan gå vilse i en garderob tycker jag personligen att det kommer bli mycket intressant. Ska bli väldigt kul dock, med Soulie har man aldrig tråkigt. :)





Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Erika

du är bäst på att hitta ! :D

tack för en trevlig kväll :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback