in la españa

Just precis nu sitter jag pa ett internetcafé precis utanfor vart hotell, med ellinor vid min sida. for tre minuter sedan oppnades maten, sa vi ska strax ga. Men minimum-taxan for internet ligger pa 15 minuter, och jag ar val en snal smalanning och vill inte ga innan jag iallafall utnyttjat lite av tiden.

Ikvall blir det Benidorm, nicenicenice!

Spanien ar truly wonderful, vackert vader om an lite molnigt da och da. Ellinor vill halsa sverige att hennes ogon svider efter det brutala simpasset hon genomlevde i eftermiddags, ( i hotellets ganska FETA pool. hehe)

Jag har kopt tva klockor. Men de var billiga lou, no need to worry.

KARLEK!


Kommentarer
Postat av: lou

they better be fricking cheap

2009-04-17 @ 21:08:32
Postat av: malin

saknar det som faaaan nu

var iaf sjukt nice

pöss

Postat av: Ellinor

Läste precis igenom det förra inlägget igen, och med facit i hand, Paolo hade verkligen inte behövt komma till användning ;)

Tack som faan för att du fixat ett kanonläger!

<3 :)

2009-04-22 @ 21:54:25
URL: http://trasselli.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Läste precis igenom det förra inlägget igen, och med facit i hand, Paolo hade verkligen inte behövt komma till användning ;)

Tack som faan för att du fixat ett kanonläger!

<3 :)

2009-04-22 @ 21:55:50
URL: http://trasselli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback