would you lend me a DVD-box, or sing me a lullaby?

Nu har jag städat, diskat och slitit som en crazy-person i cirka en timme, -och snart är mor&minibror här. Vi ska äta tacos och chilla i mitt nya rum ikväll, & för att vi inte ska dö av syrebrist har jag vädrat sen klockan fem. jag undrar om det räcker, dock.

btw, om john mccain vinner valet så ska jag och ellinor gå och kasta gamla tanter i växjösjön. bara så ni vet.

nu kmr de! ska bara göra en sista check innan jag går för att öppna dörren, sen är det party!

kärlek (jamess, vem annars?)

Kommentarer
Postat av: carrieee

glasgow imorn hihihihihiihih !



förresten så visste jag inte att det stavades så. men google säger det.

2008-09-05 @ 19:27:54
Postat av: Ellinor

ingen tvekan om saken.

tur att man slipper vara amerikan.



tudi-luu (:

2008-09-06 @ 21:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback