Where'd the days go, when all we did was play?

And the stress that we were under wasn't stress at all
Just a run and a jump into a harmless fall

well, det är tungt nu. mkt plugg, mkt ångest och mkt annat. paolo hjälper, buggen hjälpte och carina hjälper.
för övrigt är det rätt mörkt, men bokmässan ska bli trevlig imorgon iallafall och om ett tag så har det säkert ljusnat. friidrotten drar igång om en vecka ungefär, och jag längtar massvis, ska bli askalasnice med lite grundträning såhär efter en bra sommar, friidrottarna är bra.
så jag drömmer.
(det är medicinen mot allt som är jobbigt, det, bra musik och ett stort fett leende)

jag är lite emo nu, I know. 
jag tkr synd om mig själv, I know.
det går över, jag vet.

be patient.

kärlek.

Kommentarer
Postat av: Erika

Kärlek (till Johanna, som alltid gör allt bra!)



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback