rätt, jag har rätt, jag har rätt, jag har rätt -du har fel

kungsbacka idag då, - min lillkusin är kung. 60m, längd & 600 = tre pers och tre medaljer, jag är sjukt stolt.

sen blev det u-red, där jag som vanligt spenderade mer än jag borde och mindre än jag velat. life is hard, vad mer kan man säga?
men nu bär det iallafall off to bed, - imorgon blir det städning, pluggning, packning och promenix med virre innan det blir ngt växjö. & det ska det bli relativt tidigt ändå, har jag tänkt.

Dagens bästa (min lillebror kan sina mejeriprodukter)

Vi äter mackor, ost med gurka på.

B2 - Alltså, vad fan är det här?! (visar osten under gurkan och betraktar den äcklat)
J - Vadå? Det är väl gurkan som gjort det.
B2 - Ahaa (nickar förstående) 
B2 - (efter en stund) så... den har typ smält, & blivit mjölk?
Jag dog.

Kärlek! ( till elli - som fyller år om typ, åtta minuter. jag ska så skicka ett sms snart)

Kommentarer
Postat av: C

haha, "relativt tidigt ändå, har jag tänkt.

2008-09-08 @ 10:41:28
Postat av: Ellinor

hahaha, stackars Johannes. men ett gott skratt förlänger ju livet så där kanske jag fick en halvminut till eller nåt :)

fick inte ditt sms förän 20 över 4 eller nåt eftersom simkortet var fullt. men tack iaf :)

2008-09-08 @ 16:32:56
Postat av: Elin

Johanna hur är det med dig? =)

Postat av: ccc

ingen spanish/english det blev





fan måste se star wars snart. tappar

2008-09-09 @ 12:32:49
Postat av: ellen

jaha billie the vision är min nyfunna kärlek :D å de bästa av allt! man kan ladda ner alla deras låtar gratis på deras hemsida!! www.billiethevision.com :D

ha de bäst <3

2008-09-10 @ 16:55:10
URL: http://ellus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback