moving at the speed of light into eternity

it's you, and me
dumdidumdumdum
helgens låt, lätt

Yes, Sollentuna this weekend, det var ganska så nice. (för att inte överdriva, inte ens lite) det var en lärorik helg I must say, på alla sätt. tävlingarna gick sammanfattat lite sådär, spjutet vägde upp en hel del mot att det gick rätt kass i övrigt.


Dagens Lista

3 viktiga saker jag lärde mig under SkolSM 2008

1. Eat my eye!  (alternativt; ät mitt öga! ett uttryck som kom till i ett glittrigt och allmänt ofräscht omklädningsrum på sollentunavallen, och utvecklades till att vara något som inte betyder någonting; vilket även innebär att det kan betyda precis ALLT. kan med fördel användas med vilken dialekt man än anser passande, väldigt flexibelt uttryck med andra ord. skaparnas (dvs min och ellis) personliga åsikt är dock att det passar allra bäst med ett något jack sparrow- inspirerat uttal.)

2. När jag skriker mycket och ofta, låter jag som en man. (det gör jag även efteråt, när mina stämband har kollapsat som tack för en något för påfrestande helg.)

3. Livsfilosofin "Varför inte?" (malin är smart. varför inte? funkar på allt. try it!)

Carina är i Sthlm och skickade precis en bild på en british airways väska, ikväll ska hon se på coldplay och jag är inte alls avundsjuk. (för jag lyssnar på paoloo, helt underbart. den akustiska versionen på these streets gave me the chills nyss PÅ RIKTIGT; med gåshud&allt, allting kändes helt plötsligt lite bättre osv.)

 och ärligt, det händer mig aldrig. aldrig någonsin. & jag har hört en hel del bra musik i mina dar.

(jag vet att jag är sjukt seg carina, men.. bättre sent än aldrig, aye?)

kärlek! (till paoloo, jamess och "the long haired coww")

Kommentarer
Postat av: ccccc

aye dear! :)





cowwcowwiecoww<3

2008-09-19 @ 15:38:08
Postat av: Erika

Sista skol-sm var underbart :)

Men vad är inte underbart med er?

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback