malta it is. tror jag.

Ja, jag tror att det blir så, -malta verkar askalas. (inte hälften så bra som skottland dock, men vad gör man?) tror att friidrottarna hade uppskattat ett träningsläger till skottland lika mkt som ett till finland, inte speciellt mkt alls med andra ord. ("we don't have sun in scotland, you see" -favoritcitat)

& Elton Jamess kmr bli ett bolag utöver det vanliga, bill gates får definitv börja kolla i backspegeln.

har märkt att jag halkat efter med listorna, så det måste vi ju göra ngt åt!

Dagens lista
 
3 platser jag planerar besöka innan jag dör

1. Skottland (Glasgow, Edinburgh, the highlands,- överallt)
2. Malta (ja, rätt oundvikligt om jag nu tänker planera träningslägret dit)
3. Teleborgs Slott (man måste ju börja någonstans)

mm, för när vi väl kmr till skottland ska vi besöka ett slott och ett museum i veckan, det har jag bestämt. vi måste ju bli lite kulturella när vi väl är där, hallå.

vacker bild, ganska perfekt faktiskt. den har blå himmel, ett vackert slott, en skotsk flagga och de skotska höglanden i bakgrunden. ett bra sätt att avsluta lördagskvällen, med andra ord.


imorgon blir det kungsbacka, ullared och lägerplanering.
(& carina, jag behöver hjälp med spanskan)

kärlek! (till det mesta, jag är på bra humör idag)

Kommentarer
Postat av: carrieee

Elton Jamess :!

2008-09-07 @ 10:27:12
Postat av: AmandaJosefsson

Träningsläger till Malta låter verkligen som en toppen idé!! :)

Lycka till!

2008-09-07 @ 11:48:07
Postat av: Erika

MALTA LÅTER KALAS! :)

& vet du vad som mer är kalas, SKOL-SM till helgen :D

<3 du är freaking fucking bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback