Lördag- pluggplugg, övningskörning och GLASGOW

Som rubriken indikerar har det varit mkt plugg idag. Engelskaplugg, matteplugg, spanskaplugg, filosofiplugg, osv i all oändlighet. Jag VILL gå i ettan igen. 

 Så har jag övningskört med, kom hem igår och fick kvittot på min uppkörning/teoriprov, JAG TROR JAG DÖR. så nu är det panic all the way och massvis med mängdträning med papi som gäller. det gick bra idag, förutom ett litet missöde som kunde blivit mkt större än det faktiskt blev.  well, vi lever ju än, det måste ju räknas som ngt.

Ikväll är det lättlätt fyran som gäller klockan nio, och jag hoppas för carinis skull att hon lyckas hon med. de sänder från glasgoww, jag hoppas det finns många omgivningsscener med. annars lär jag bli lyrisk bara av vetskapen.
de. är. i. skottland. (the place to be)  

nu blir det lite mer pluggplugg, innan familjens traditionella lördagsmys sätter igång, jag måste vara väl förberedd till projekt-mötet på onsdag. jag är fortfarande skärrad från ingelas förslag om att ringa och fråga johnny holm.

kärlek!

Kommentarer
Postat av: carrieee

johnny..<33

;)



hehe. jag har med övningskört nu. har kramp i den s.k gas-foten.



2008-09-07 @ 10:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback