I've been trying to kill the pain by watching make-believe people's fake disasters

Om man bortser från det dystra faktum att jag är sjuk och eländig för tillfället har detta varit en mycket bra och givande dag. jag har inte ens samma hårfärg som i morse, om man ska vara petig och precisera ngt.

(min tunga svider ngt fruktansvärt - hej tio förkylningsblåsor)

Dagens lista
(kan verkligen inte komma på en kort&konsis underrubrik, tyvärr)

However, jag gick hem från skolan idag, och även om det inte är en speciellt lång walk så hann det ändå hända en hel del udda saker. typ,

1. jag höll på att bli klämd mellan två länstrafiksbussar (alltså, på riktigt. det var verkligen på håret - såg livet passera i revy osv.)
2. jag tappade min sko, mitt på ett övergångställe. hur kan man överhuvudtaget tappa en sko om man inte är askungen?
3. mellan ur&penn och pressbyrån på storgatan mötte jag tre personer, helt oberoende av varandra, som hade olika färger på sina skosnören. (och för icke-växjöbor - vi snackar om ett avstånd på tjugo meter, max) intressant!
4. Jag tog en metro, (inget konstigt i sig) men lyckades på ngt sätt bli av med den innan jag kom hem. kan verkligen inte komma på hur, dock.
5. Jag gick förbi Stinhas cykel (det var med andra ord allt, men det är mer estetiskt med en lista på fem punkter än en med fyra)

nu är allting, eller nästan allting fíxat och iordningställt i mitt nya place, datorn står där den ska och alla övriga möbler som på något sätt anses nödvändiga har kommit hit. jag spenderar numera en hel del tid med att klättra och göra ganska avancerade gymnastisala övningar för att hitta/gömma saker, så jag lär ju bli vigare- inte fel.


helt hilarious klipp dagen till ära, men det är också långt. är man busy kan man hoppa in på cirka 4,10- jag skrattar så jag gråter.


Kärlek (till skottlaaand, & craeeeig & BILLIE)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe rupert



vi kommer så att gifta oss



i mina drömmar



(precis som att vi inte redan gjort det hahahahhaah)

2008-09-02 @ 14:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback