gonna dance like a fool

Yes, skolSM imorgon, det sista ngnsin för egen del. creepy shit, säger jag bara.

men det ska bli kalaskul, vi ska really make the best of it och ha en lovely weekend (märker ni att jag har en stark tendens att övergå till the english language? jag kan inte hjälpa det, det är så vackert.)
Bussen går ifrån den älskade vallen vid sju, och jag kmr vara där ett antal minuter innan och chilla. kmr ngn annan och chillar med mig skulle jag inte bara vara tacksam, jag skulle stå i djup skuld till personen ifråga. om någon undrar, vill säga. sen kmr vi till sollentuna, & vad som händer sen har jag ingen aning om (how could I?)

Ja, för on my mind atm är typ skolsm och skottland. (& jamess, men han är så självklar, -han behöver inte nämnas)
så är det. 


Dagens lista

3 lagar som borde införas

1. Det får inte regna samtidigt som solen skiner (snacka om förvirrande)

(okej det blev bara en grej, allt jag kom på)

men nu bär det av till konsum, ska inhandla ngt till matsäck, som jag kan smaska i mig i minibussen imån.

kärlek (and pray to god att solen skiner i helgen, utan regn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback