dålig hårdag och fet skoldag

& då brukar ingenting gå riktigt som det ska. men hittills, är dagen hur chill som helst. (kan bero på att det inte är en "riktig" dålig hårdag, det är mitt eget fel eftersom jag försov mig i morse och inte hann duscha. fin färg har det dock)

mm, är riktigt nöjd med färgen, såhär bra har det bara blivit en gång innan.

dagens hål pågår för tillfället, sen blir det tre nollbyteslektioner innan det bär av till vallen. kan inte träna idag heller, men moraliskt stöd kan man vara trots att man har tio förkylningsblåsor på tungan. (varav TRE på tungspetsen)

nu blir det lunch/frukost på westside, när stinha gjort färdigt sitt CV vill säga.

märker ni? andra inlägget på två dagar, - I'm on fire!

kärlek


Kommentarer
Postat av: carrie

jamess <3333333



mm vi får jobba på listan gosh jag dör



jamess film snarrt?

2008-09-02 @ 14:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback