do you feel a certain sence of synergy between yourself and me?

Igår var det studenfest,
idag är det Björn&Soran (Mina nattgäster bör anlända nu, när som helst)
rummet är städat och fint (thanks to roomie <3),
huvudvärken & illamåendet har i princip gått över,
& HÖSTLOVET ÄR HÄR!

för att citera en favoritartist of mine; Life is good.

Jag har dessutom mejlat och interakterat med ett antal resebyråer idag, och just precis nu känns monto gordo i Portugal helt perfekt. Väntar bara på svar om huruvida det är möjligt att förlänga det till 10-12 dagar utan att det kostar helt galet mkt, och sen är vi i princip good to go.

studentfesten var ju inte helt fläckfri, men som stinha sa
man lär sig
det hoppas jag, verkligen.

kärlek (till hösten, inte regnet & till kristian anttila)


Kommentarer
Postat av: virre

bästa, bästa johanna! <3

2008-10-25 @ 07:33:08
Postat av: carrieee

it sure does.



going to prom with frasse, btw.



bjorrn&sorii<33

2008-10-26 @ 12:09:52
Postat av: ellen

:D mihi såhär i efterhand sammanfattar jag stand up:en som galet galet rolig! att ha med björne i skidbacken verkar ju vara receptet på den roligaste semestern ever xD

ha det bäst <3

2008-10-26 @ 12:15:21
Postat av: Ellinor

Portugal? :D :D

2008-10-30 @ 19:12:25
Postat av: Stinha

Hihi jag är omnämnd i din blogg fnizz :P

2008-11-04 @ 08:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback