the sky is way bigger than I ever thought it could be

I really can't see where it ends

32 dagar. (trettiotvå)
det är galet,

Igår när jag vaknade låg det en centimeter snö över marken, och solen sken på en klarblå himmel och jag cyklade till träningen med ett leende på mina stelfrusna kinder.
det var nice.
sen utforskade jag hur lång tid det tar att gå från mitt place till jet-macken vid vallen med fetingväska och boots, - 53 minuter visade det sig.
inte lika nice.

hur som helst, vet inte hur många som kopplade men det är iallafall 32 dagar till julafton, bästa dagen på hela året i vissa avseenden. typ,
man får presenter
man får ge andra presenter
osv.

har riktig jul-feeling all around nu,
 vi började julpynta arbetsrummet i skolan i veckan (vi har bestämt oss för att vinna "finast julpyntade arbetsrum" på VFG, -ärofylld tävling och det är ju vår sista chans)
-jag fryser ögonlocken av mig så fort jag går ut
mor spelar julmusik så fort möjlighet ges 
och jag har redan börjat missbruka pepparkakor

jullovet är mer efterlängtat än någonsin

Kärlek! (till snön, ge mig mer!)


Kommentarer
Postat av: carina

SNOW! <33



Hoppas att det kommer lika mycket som det var i ettan, när vi vandrade, det vore nice







julkväll soon! får boka in det.

Postat av: Ellinor

jag älskar din remake av bloggens utseende! rött är underbart! :D

förresten så funderade jag lite, det sägs ju att man blir snäll av pepparkakor. så ett missbruk av sådanna måste väl ändå ses som bra, right?

2008-11-23 @ 13:53:14
URL: http://trasselli.blogg.se/
Postat av: Malin

Julen är nog den mysigaste tiden på året skulle jag tro!

2008-11-23 @ 22:02:01
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback