Suddenly I forgot how to speak

I can't get your smile out of my mind
dumdidumdum


Det är söndag kväll, klockan är 23.15 just precis nu (om ett par sekunder kmr klockan slå om och sen kmr den här minuten aldrig tillbaka, tänk på det)
however, (nu är hon 23.16) idag är jag glad. happy. lugn. ångestfri. chillar.

det kan bero på att carina nyss fick mig att tänka på jamess,
det kan bero på att jag fortfarande är lite hög på latten jag tog på mcdonalds för ett antal timmar sedan (den var stor och och koffein makes me crazy)
det kan bero på sällskapet jag hade (mer troligt)
det kan bero på att dagens musik till största del bestått av lättlyssnad mysig feel-good pop
det kan bero på att jag insett att höga betyg inte är allt
eller att min huvudvärk som har varit pretty much konstant i två veckor börjat lugna sig

men helt ärligt tror jag att det är lite av allting, många bäckar små

well, stort minus är att olympia tours drog sig ur, kul att allt och alla går i konkurs just precis nu
ímorgon blir det till att ringa sportinitaly och se om det går att fixa södra italien,
där ska det iallafall vara varmt, har jag hört.



Kvällens youtube
jonas brothers har väl aldrig direkt levererat förut,
disney-poppiga som de är
men denna låten, speciellt videon,
är helt freaking jävla underbar
iallafall ikväll.





Kärlek! (precis som den är, breathless)

Kommentarer
Postat av: ellen

nej. betygen är inte allt! :D en så underbar känsla man får när man tänker så! det finns liksom annat! =optimism för mig! :D

puss ha det finast!

2008-11-10 @ 10:21:47
Postat av: Anonym

I've both heared and seen better



like Miley Cyrus. Now that's high class music.



2008-11-10 @ 15:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback