Mitt liv blev bara en skamfläck i historien

men den är min och jag vill slösa den på dig

jag fryser, och jag är tveksam på om de två värmeljusen jag nyss tände kmr hjälpa mot det.
(scrubs hjälper bättre, skratt värmer) however, det ser mysigt ut iallafall.

Jag hittar inte mina glasögon, jag tror att jag glömde dem i skolan.
rättare sagt hoppas jag att jag glömde dem i skolan, för annars vet jag inte vad jag tar mig till.

hur som helst var vårrullarna jag köpte på lidl idag underbart goda, och förhoppningsvis är de inte jätteonyttiga heller.
dock är min hals galet tjock efter kvällens cykling ( men vi var galet duktiga, KP & jag) :)

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Erika

JOHANNA!

Du får inte skämma bort mig med två inlägg på två dagar och sen sluta :O

Din blogg är min favoritblogg, blogga varje dag! :D

Kommer du inte till Växjö i helgen nu då? =/

Pussss

Postat av: C

penelope????????????????????

2008-11-13 @ 11:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback