if I could ever be that way

jag har en blå, glittrande sol på min arm,
och när jag vänder på huvudet och ser ut genom fönstret till höger ser jag blå himmel.
fick precis ett paoloo-klipp som är underbart (såklart)
emelie, kp & stinha är flummiga, jag blir glad i hjärtat
jag är riktigt galet taggad på gym idag, (helt ärligt var det ett tag sedan)
ikväll ska jag gå runt sjön med VBS
& imorgon blir det förhoppningsvis live-musik på musikhuset.

(& erika ringde precis och är påväg hit)  :D <3

bra dag, mkt bra dag. ( för en vecka sedan hette jag I don't like mondays på msn, det känns far away)

veckans youtube
paolo är vis, klok snygg, skotsk och konstant
och extremt jävla talangfull


kärlek!

Kommentarer
Postat av: cee

extremt!!

2008-11-10 @ 15:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback