I had to stop from the shock of what I found,

a room full of all my friends dancing round and round

Idag är en dag där nothing can bring me down,
inte ens att jag ska gå upp klockan fem imorgon, (eller att jag åt en väldigt sur clementin alldeles nyss)
idag körde jag mina första elva mil utan övningskörningskylten uppsatt
och som jag tidigare ikväll sa till ellinor;

det känns helt fucking jävla freaking underbart.

och veckan som följer lär inte bli mkt sämre, -psykologiplugg imorgon (psykologi är nice)
studentfest nr 2 på torsdag (jag har köpt vit klänning och erika har köpt mig en biljett)
chill på fredag med family
party på lördag & julskyltning på söndag.
finfint schema, men däremellan ska det in en del (massvis) med plugg
och det är faktiskt helt fucking jävla freaking fruktansvärt tråkigt.

men, jag har körkort. (:D)

kärlek! (till falkenberg, lagom sura clemetiner & min uppkörningskontrollant Anneth)

Kommentarer
Postat av: Carrie

no,

did not find you a proper prom date.. or maybe I did,

It is just that I want you to go with Ronald,





hehe.

Yeah, the nich.J show in our hearts <3

2008-11-26 @ 08:49:30
Postat av: ellen

GRATTIS!!! :D undebrart!!! wihooo :D

2008-11-26 @ 11:50:48
Postat av: virre

Gratis grattis!

2008-11-26 @ 21:25:54
Postat av: carrieee

malin just told me some great news; she's thinking about start watching star wars this weekend,



can't stop smiling :)

2008-11-28 @ 20:52:26
Postat av: carrieee

maybe I jused the -ing form wrong in my last comment,



but whatever,

there's only two important words in it anyways

2008-11-28 @ 20:54:35
Postat av: Linda :D

Grattis till körkortet!;D

OCH NU BLEV JAG GLAD IGEN:D aa, 5 grader hade varit ganska så kallt:P

nej, men nu längtar jag som en gnu dit!:D wii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback