VI ÄR BÄST!

ag&emelie alltså. sjukt bra, inget snack om saken :D på allt.
 
helt ärligt, -dagen har vart galet nice, med 3 pers för mig och ett askalas pers för emelie. -dowin i våra hjärtan! verkligen.

nu firrar vi, med glass och en massa mat, + lite annat som inte är passande för en flicka som inte fyllt arton än. senare blir det kanske lite gisledagarna, hehe största eventet i gvd. skulle visa emelie hur mkt folk det faktistk finns här och döda hennes fördomar om att det är en.. by, men det gick sådär. kom upp till samhället och där var inte en kotte, ringde till elin och hon berättade att jag dels var på fel ställe, dels på fel dag. haha, snacka om att inte ha koll längre, -kände mig som en utomstående.

nu ska vi se vad resten av kvällen bjuder på, jag och emelie tänkte bara berätta för allmänheten om dagens bravader. glöm inte;  VI ÄR BÄST! ;)

kärlek!1


Kommentarer
Postat av: C

niceeee med pers

Postat av: Carrieieieiieieiieiieie

don Quijoteeeeeeeeeeee!
mitt sommarprojekt!

HJHEHHEE erkänn att du kollade upp namnet innan du skrev det? ;););)

2008-06-05 @ 15:39:50
Postat av: Carrrrraaamelll

INTE okej Johanna, INTE!

2008-06-05 @ 22:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback