They asked me; what do you think you will find?

And I replied: -I don't know but it's something divine
I always wanted a bittersweet heart
It seems it was already there from the start

And it wont let me go
 

Idag är jag sjuk, och det är aldrig kul. vaknade i morse med feting-huvudvärk och extremt ont i halsen. jag var en optimist; reste till och med på mig och gick ett par steg mot dörren, men sen vände jag om och la mig i sängen igen. not worth it, bestämde jag mig för.
attans emelie, det måste vart hon som smittade mig igår alltså. att vi bara pratade i telefon och det faktum att hon befinner sig ett antal miljoner mil härifrån(okej spanien är itne så långt bort för oss; men tänk på hur liten en bakterie är) kan försvåra relativiteten för min teori, men hey, jag är övertygad.

så hursomhelst har min dag idag bestått av väldigt mkt tv-tittande. fick dock en smärre chock när jag märkte att jag endast hade ett avsnitt kvar av Grey's, och jag var.. inte redo för det. så jag såg en halvtimme på UR som sände ett barnprogram på nord-samiska som handlade om två pojkar som köpte glass. i en halvtimme. stackars nordsamiska barn.
sen såg jag på grey's. det var bra. men sorgligt.

sen kom carina hem, -hon var också sjuk. så vi slängde på starwars ep 1, så BRA. sen sov jag i två timmar medans carina gjorde nyttiga och bra saker och sen såg vi på starwars 2. tvåan&trean i samma film, nästan för mkt. så ikväll är det roomies tur att ha ani inne hos sig, men på söndag, då är det min tur.

igår, när jag pratade med min far EXPLODERADE lampan inne på toaletten, -det var läskigt värre. så nu har vi, äkta kim-style, värmeljus därinne. har vart lite smått nervös sen jag hittade en spindel där i förra veckan, men när carina sa att hon hade spolat under badkaret och inte sett ngt komma ut, blev jag lugn. först. sen slogs jag av tanken, -vart är den då?
Så nu ska jag hålla mig tills jag kmr hemhem imorgon.

btw! Har märkt att en viss virre börjar bli lite smått orolig för att jag inte ska klara av mina blogginlägg i tid, jag har till och med märkt en viss tvekan i hennes tro på mig och min kapacitet :O därför har jag bara en sak att säga till en sådan förrädare,
 - ATT jag kommer klara det, veronicaholmbom, (och om inte, så ska jag.. ge dig en vit elefant, från indien. en äkta indisk vit elefant med en freaking PLUTT i pannan, -så säker är jag)

kärlek!

Kommentarer
Postat av: C

exploded it did.
name my son to ani james I will.

2008-03-14 @ 06:12:20
Postat av: c

gott mein, great episode I say!

2008-03-15 @ 14:50:35
Postat av: c

start blogging you should

2008-03-16 @ 09:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback