och visst var det så att nån annan har gjort det här förr?

nån som inte var dålig?

Dagens världsförändrande fakta
1. Westside har äckelkaffe
men vad ska man göra på femminuters-rasten på nk:n när man är trött och seg & i akut behov av koffein? nej just det; då gäller det bara att blunda hålla för näsan och KLUNKA. på tal om det;
2. Jag gillar inte morotsjuice med ingefära
samma sak där; men ska man bli brun och hålla jämn takt med emeliten som just nu ligger i spanien och gottar sönder sig i solen,  så gäller det bara att, ja just det;  KLUNKA!
3. Jag&carina ska flytta till seminarievägen/gamla norr vägen
Trots att vi har 4 köpoäng, ligger på 95:e plats i kön och inte har gjort vår intresseanmälan än: lättplätt!
för vi är dreamers.
4. Dagens musikfavoriter är lätt hästpojken& markus krunegård
svensk musik i mitt hjärta.

jag är en vampyr, jag suger och spyr
låt mig komma in, jag vill bli din
hela världens hunger samlad i mig

btw: jag har lovat emelie minst 5 uppdateringar i både bloggen och bilddagboken tills hon kmr hem på måndag, så att hon ska kunna göra ngt i skolan när hon inte orkar göra läxorna ;) so look out, here I come; uppdaterarkungen nästa.

nu är det spanskaplugg som gäller; för jag ska få mvg i naturkunskap.
kärlek!

Kommentarer
Postat av: Elin

DEt låter prima du:)
vad sägs om lördan eller söndan första helgen vid lovet? För sen är jag nog i jönköping. PUss!

Postat av: veronica

håhåjaja, det tror jag när jag ser det! 5 updates, bah! :P

2008-03-11 @ 15:31:37
Postat av: stinnis

Lilla gumman :) dream on :) 5 uppdateringar; HA!det gör jag på en dag!

(Jag har inget liv )

2008-03-11 @ 15:39:18
Postat av: vickan

ååååh! gamla norrvägen, min väg ju! :O
men varför ska ni flytta?

2008-03-11 @ 17:08:01
Postat av: C

tro nu inte att du är poppis, bara för att du har fått många kommenterer
men ey jag har en plan; hayden på torsdag ist för bio? :) jag bangar inte. (vore ju ganska konstigt om jag gjorde det, eftersom att det är min idé.)

2008-03-11 @ 19:18:29
Postat av: virrefirre

du får lägga på ett kol nu om du ska hinna :P
miss you!

PUSS!

2008-03-13 @ 13:10:52
Postat av: C

Die I will, when I'll be watching the last (third) episode.
tha fall of ani' is the fall of carrie'.

2008-03-13 @ 22:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback