I'm an open sink

precis som meredith. hon är min role model. typ. trots att hon är konstig och dyster.
jag ska bli en glad meredith när jag blir vuxen.

nu är det bestämt&bokat; den 24 oktober, konserthuset i växjö kl  20.00 ska jag&carina och kanske linkan sitta på rad sju till vänster och se på när björn gustafssons spott flyger över oss. och njuta av det, såklart.

jag och min kropp är i obalans. jag kan inte sova, fast jag är trött, jag är sjuk, fast jag vill träna. jag hatar att vara sjuk. men jag älskar grey's anatomy. jag skulle lätt vara sjuk hela tiden om jag blev behandlad på seattle grace hospital. så besatt är jag för tillfället. and I like it.

jag räknade ut idag vid maten att på torsdag kmr det dröja 20 dagar, dvs nästan tre veckor, tills jag behöver oroa mig för att gå till skolan igen. om man inte räknar engelskan på måndagen efter lovet, och det gör inte jag. det känns bättre så ;) .

okej, I admit, då. jag vill inte alls vara som meredith, hon är skön, men konstig. jag vill bara ha mcdreamy, that's all. 

pussochkramochgodnatt.
&kärlek, förstås.


Kommentarer
Postat av: C

bjoorrn, as we from scotland calls him, since we can't say ö.
mmm. bjoorrrn..
drömde inatt att adam och gry var i vår lägenhet, vi spelade tevespel och lite så. vi var super imponerade, tog en massa bilder.

2008-03-18 @ 07:28:28
Postat av: veronica

Men Meredith är mysig. Jag vill ha henne och sitta och prata djupa saker med! :D Och kanske, kanske kan hon lära mig en massa bra saker.
Mmm, minsann...det du fröken fräken! (L)
Btw så är jag i samma ordning som USA, med andra ord WAY BEYOND YOU! (greys alltså)
PUSS SockerTopp!

2008-03-19 @ 11:38:43
Postat av: Elin

Hejsan=)
Jag,evve och virre ska hitta på nått på Söndag eftermiddag och det skulle vara skit kul om du oxå kunde vara med=) Så du kan väll kolla upp om du kan?

Puss!

Postat av: carri

vi gamla rävar, heheeeeee

Postat av: veronica

Det stämmer väldigt bra :D så då ses vi imorgon sötnos! Puss på dig

2008-03-25 @ 17:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback