time start to pass, -before you know it you're frozen

hm, jag har varit lite dålig på uppdateringar den senaste tiden, sämre än vanligt, till och med.

men alltså, det blir inte så mkt att skriva om, när ens dagar enbart består av tv-spel, film och lite dator. har faktiskt provat på lite WoW med (hehe, skrev det som äkta nörden också, -I like iit) men annars har det inte vart så mkt variation att skryta om, och ärligt talat tror jag att jag håller på att bli galen på det.

men imån bär det av till växjöt. äkta nice (: ska tävla, och kulan ska slängas iväg över tio meter, det har jag bestämt.
så ska jag ju vara världens bästa emelies manager också, shit pommes. agne bergwall kan slänga sig i väggen. ;) nejmenallvarligt, jag älskar tävlingsatmosfären, och vallen känns ju nästan som hemmaplan numera.
 
mm, nu saknar jag MoM, (mitt nya namn på lägenheten, carina fattar, kanske. om hon tänker efter), jag saknar min säng och hjärtat i varrdagsrumsfönstret. MM, allt.

och tro det eller ej, men jag saknar pasta med köttochgrillkrydda.

- nej nu ska jag packa klart. :)

kärlek.


Kommentarer
Postat av: stina

Du är så underbart söt på din bild!

Postat av: carina

hehe, självklart.

linkan tyckte att jag såg ut som Hermione idag. Det var det finaste någon någonsin har sagt till mig

2008-01-08 @ 13:06:42
URL: http://carinabrandbu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback