Jamess

alldeles för lite sömn inatt. jag har blivit bortskämd med absolute minimum-sömn per natt = 6h, då blir 4,5 helt plötsligt.. lite för lite.

jag har utforskat min lite kvinnligare sida på sistone, har nämligen upptäckt tjusningen med online-spel-klippdockor. ("för det är kvinnligt och inte flickigt?" my point, exactly) men jag finner det ändå lite komiskt att man klassar klipp-dockor som ett SPEL. ;)

idag är det onsdag, och onsdagar är nicenice! nu ska jag och emelie till mcdonalds och se om man får ett twister med i happy meal, och sen bär det av till mediaMARCHT. friidrottskväll ikväll med, kuljul :)

kärlek!

Kommentarer
Postat av: c

du fick iaf sova 4,5. Lyx!
james...;;
måste prata med dig sen. Vet inte om beror på att det är alla hjärtans', men.. aah jag berättar sen!

2008-02-14 @ 12:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback