I'll get by with a little help from my friends,

 I'm gonna try with a little help from my friends. 

ja nu hade jag allt tänkt lägga upp ett mastodont-inlägg här, som ett avslut på söndagkvällen. men, så råkar jag händelsevis gå in på imdb, enbart för att kolla lite background på en nyligen sedd favorit-film, OCH POFF-BANG-BOOM ser jag ett välbekant ansikte på framsidan; och POFF-BOOM-BANG, ser jag att BAFTA-galan är IKVÄLL! & james, JAMES, är nominerad till bästa manliga! shitpommes, tänkte jag, här gäller det att slänga sig framför tv:n, åt helvete med nattsömnen! men, senare, efter en hel del research (rådfrågade vickan) inser jag att det sänds på star!, och bbc. jippie yay självklart har vi de kanalerna då alltså, noot. så nu när all min energi gick åt till en bergochdalbana i känslor, lycka tätt följt av grym besvikelse, blir det inget av mittt mastodont inlägg. maybe tomorrow, then.
 
men iallafall, nu ska jag sova. upp tidigt imån, då bär det av till växjöt, tidigt tidigt.

What value will there ever be in life, if we aren't together?
avslutar med en numera klassisk james-line, och jag lovar; hade det varit mig han yttrat orden till, hade jag fallit rakt ner på stället och kolat vippen. med glädje.

kärlek


Kommentarer
Postat av: c

oh have I ever told you, how good it feels to
hold you? j8m3!

2008-02-13 @ 16:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback