joseph, better you than me

Det är fredag, snön har börjat smälta utanför och om tre veckor är det annandag jul.
Är det bara jag, eller går tiden fortare ju äldre man blir?

Fick ett trevligt uppvaknande idag då bror min slängde upp dörren och skruvade upp radion på högsta möjliga volym,
det var definitivt worth it, BILLIE spelades på P3 & när jag sedan går in på facebook (som jag totalnördat ner mig i) ser jag att de är nominerade till rockbjörnen!  CRAZY but NICE, (=CRAZYNICE)

Well, dagens pluggmusik är definitivt the killers, lyssnat igenom day&age på youtube nu, YEAH på a dustland fairytale & spaceman

anti-yeah på pedagogiskt ledarskap.

The Killers, Elton John & lite Pet Shop Boys 
det blir inte mkt bättre än så
inte idag, iallafall
 


nu blir det back to work,
kärlek!

Kommentarer
Postat av: Linda

2008-12-05 @ 23:28:30
Postat av: Linda

blev liiite fel där uppe :P men jag tyckte inte den nya skivan var så bra som jag hade hoppats på faktiskt... lite synd, för jag rådiggar verkligen Killers :/;P men den här är bra!:D

Postat av: erika

SOULIE! :D blogga lite kanske? (A)

2008-12-15 @ 11:19:31
URL: http://erika5cn.blogg.se/
Postat av: Kim

Fasen Johanna, du är sämre än mig på att blogga!



SKÄRPNING!

2008-12-21 @ 23:54:09
URL: http://kimek.blogg.se/
Postat av: Erika

JOHAAAAAAANNNNNAAA

jag måste ju ha ngt att läsa i mina ensamma dagar :O:O

2008-12-27 @ 21:48:17
URL: http://erika5cn.blogg.se/
Postat av: CJ

definitely.

2009-01-03 @ 19:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback