på tal om allmän dumhet&alldeles för starkt kaffe

Ja, helt ärligt. Jag är fan dum.

Inte dum som i elak, (eller kanske det med, ibland) utan dum som i.. DUM. alternativt TRÖG, men jag gillar inte det ordet. 

Tillåt mig att förklara;
Den här kvällen, just idag, den 29/4 - 08, tisdagen innan valborg, skulle vara HELT uteslutande tillägnad städning, alternativt lite packning, om tiden räckte till. Så blev icke fallet.
Jag har dock, till mitt eget försvar tagit lite kläder från soffan och placerat dem i en lidl-kasse på golvet istället. duktiga jag!

så nu sitter jag här istället, är alldeles för trött för att göra ngt mer, så jag har på vanligt vis övertalat mig själv om att det är bättre att göra det imorgon istället, när jag är piggare. HEHE; jovars. har kokat kaffe på farmors zoegas med, men glömde hennes visdomsord om att man inte behöver lika mkt kaffe som vatten, & JOTACK det misstaget lär jag inte göra om. man kunde känna koffeinsmaken bränna nere i lilltån.

Hur som helst, eller, however som det så fint  heter på mitt favoritspråk SKOTSKA. (btw, skotsKrutigt, smaka på ordet! lite svårt för en smålänning som en själv) så är det valborg imån, and I can't wait. Har nästan bestämt mig för vad jag ska ha på mig dessutom, LYCKA! :D

well, det var nästan allt för mig ikväll (hoppas att du är nöjd veronica) ;) men bara för att jag blev inspirerad till att uttrycka mina känslor efter min msn-konversation med emeliten ikväll (nu har jag alltså även avslöjat vad jag gjorde istället för att städa) så ska bloggen idag få ge utrymme till lite kärleksförklaringar. har nämligen noterat att det finns mkt färre sådana nu är förr, och detta beror inte på att jag inte älskar människor lika mkt, utan för att jag är sämre på att visa det. :)

Carina, Emelie & Kim - Ni är bäst i världen & utan er skulle jag.. vara död, i princip. <3

Evelina, Veronica & Elin - Jag saknar er så det värker, varje dag. Ni är det enda som får mig att önska att jag fortfarande bodde i Gislaved, tänk att få träffa er varje dag. <3

KÄRLEK! (imorgon är det valborg, hejhejhej!)


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, saknar dig varje dag med sötis! vi måste,måste,måste ses snart alltså!!

Postat av: evelina

saknar dej med! jag håller med elin, och snart måste det bli! :D hihi

2008-04-30 @ 18:50:36
URL: http://blomquisten.blogg.se
Postat av: Veronica

Jag instämmer med de två föregårnde talarna :P
Är lite obstinat idag för övrigt.
Om du vill veta :D
Saknar dig min fina flicka.
Hoppas, hoppas vi ses snart.

Kramar i massor.

2008-04-30 @ 22:47:24
Postat av: c

heey grl. ey vi får snacka nån dag, om igår. minns du att vi pratade i telefon? du blev lite ilsk, hehe.

förresten; köpte två fun-light flaskor på Willys idag, BILLIGT BILLIGT, lycka. lyssnade på säkert! på vägen hem, och gud hjälpe mig jag tror att jag börjar fatta tycke för musiken. POMMES.

2008-05-01 @ 18:23:41
Postat av: C

hehe säkert!!

Shit pommes, nu ska jag snart cykla till skolan. pommespommespommes. Ska ta många bilder, Ines ska ändå fota för smp så hon kanse fixar en feting kamera. POMMMESSSS. Ses på onsdagk (bjorrn-onsdag

2008-05-05 @ 05:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback