I hope you don't mind,

mmmmmmoulin rouge är helt klart BÄST, ewan mcgregor i mitt hjärta ;)

har inte skrivit på länge nu, har haft en mega-redovisning av skolsm-fredagen som har legat sparat som utkast, men känner inte riktigt att det skulle ge ngt att publicera den nu, så.. nu är den raderad.

soft dag idag, hade ingen engelska så skoldagen drog igång med geografi runt lunch istället, aldrig feel. sen hade vi matte med, & nu har emelie&carina spanska del 2. Jag väntar, har inget bättre för mig :P

nu fyller jag snart år, & hjälp vad jag längtar! känner mig som en femåring, men sån är ju jag ;)

päskväll med sophie imån, ska bli hur najs som helst, har saknat henne mkt. :)

nej, nu slutade emelie sin spanska, då ska jag bara svänga förbi carini & titta på hennes nyinköpta kläder innan jag drar vidare, så får vi se vad dagen har att bjuda på sen! :D 

kärlek.


Kommentarer
Postat av: carri

ewan är min, såå..
hope you don't mind

Postat av: carri

hehehe NERRÅ

2007-09-29 @ 21:01:56
URL: http://carinabrandbu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback